RYCHNOVSKÝ, Boris. Zážitková pedagogika v integrované terénní výuce na PdF MU. Online. In Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010. České Budějovice: JčU České Budějovice, Ped.Fak., 2010. s. 95-100. ISBN 978-80-7394-210-6. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zážitková pedagogika v integrované terénní výuce na PdF MU.
Název anglicky Experimential Pedagogy in the Field Integrated Practice at Faculty of Education MU
Autoři RYCHNOVSKÝ, Boris
Vydání České Budějovice, Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010. od s. 95-100, 6 s. 2010.
Nakladatel JčU České Budějovice, Ped.Fak.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7394-210-6
Klíčová slova česky terénní cvičení; učitelství 1. stupně; studijní program přírodopis
Klíčová slova anglicky practice in field; ground teaching profession; study programme of natural science
Změnil Změnil: doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc., učo 267. Změněno: 6. 1. 2011 10:35.
Anotace
Příspěvek spojuje integrovaná terénní cvičení s biologickým programem a zážitkovou pedagogikou. Prokazuje nezbytnost pořádání terénních cvičení v programu VŠ pro jejich uplatnění v základním školství.
Anotace anglicky
This contribution combines integrated practice in field with biology programmes and experimential pedagogy. Autor demonstrates necessity of practice in field in programmes of teacher study for use in basic education.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 06:25