D
2010
Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických.
DOSEDLA, Martin
Basic information
Original name
Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických.
Name in Czech
Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických.
Name (in English)
Preparation of teachers of technical subjects for the creation of multimedia educational supports available in the choice of profession at the primary school.
Authors
DOSEDLA, Martin (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, 3 pp. 2010
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/10:00044788
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
volba povolání; multimédia; technické předměty
Keywords in English
choice of occupation; multimedia; technical subjects
V originále
Příspěvek předkládá dílčí výsledky výzkumu v oblasti volby povolání na ZŠ praktických, kdy ke specifikům daného prostředí mohou být využívány multimediální výukové opory. Výzkumem jsme zjistili, že žáci těchto škol potřebují vyšší motivaci k učení a jejich informovanost o technických profesích, řemeslech a učebních oborech vhodných pro ně není dobrá. Použitím vhodných interaktivních multimediálních opor můžeme dosáhnout lepší výsledků. Studenti katedry technické a informační výchovy si v inovovaných předmětech osvojují znalosti nutné pro tvorbu multimediálních opor vhodných do této oblasti a seznamují se s technologiemi k jejich vývoji. Takto mohou jako budoucí učitelé kvalifikovaněji vytvářet výukové materiály.
In English
Paper focuses on research at the field choice of occupation of pupils at primary practical schools using multimedia study supports and preparation of students of technical education and information science for practical application of modern educational methods. By research we found that students of these schools need more motivation to learn and their awareness of the technical professions, trades and apprenticeships appropriate for them is not good.
Displayed: 28/10/2024 20:30