Detailed Information on Publication Record
2010
Manažerské dovednosti a jejich rozvoj v prostředí simulačních manažerských her
SMUTNÝ, Petr, Jakub PROCHÁZKA, Jan ŽÁK and Mojmír SNOPEKBasic information
Original name
Manažerské dovednosti a jejich rozvoj v prostředí simulačních manažerských her
Name in Czech
Manažerské dovednosti a jejich rozvoj v prostředí simulačních manažerských her
Name (in English)
Managerial skills and their development through business gaming simulation
Authors
Edition
Brno, Ekonomika a management organizací - výzkum výuka, praxe, p. 450-457, 7 pp. 2010
Publisher
Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-5273-4
Keywords (in Czech)
Management, manažerské kompetence, manažerské hry, styl vedení
Keywords in English
Management, managerial competencies, managerial games, leadership styles
Tags
Reviewed
Změněno: 29/9/2010 14:35, Ing. Petr Smutný, Ph.D.
V originále
Tento článek je širší součástí výzkumného úsilí multidisciplinárně složeného týmu, zaměřeného do oblasti efektivnosti stylů vedení. Protože výzkum probíhá v prostředí simulační manažerské hry, mají zde prezentované výsledky napomoci hledání odpovědi na otázku: Proč existují rozdíly mezi mírou rozvoje manažerských dovedností u dvou sledovaných skupin hráčů – top-manažerů a ostatních účastníků?
In Czech
Tento článek je širší součástí výzkumného úsilí multidisciplinárně složeného týmu, zaměřeného do oblasti efektivnosti stylů vedení. Protože výzkum probíhá v prostředí simulační manažerské hry, mají zde prezentované výsledky napomoci hledání odpovědi na otázku: Proč existují rozdíly mezi mírou rozvoje manažerských dovedností u dvou sledovaných skupin hráčů – top-manažerů a ostatních účastníků?
In English
The article is part of a broader effort of a multidisciplinary team aimed at leadership efficiency. As the research uses simulated environment of a management game, results presented her should help to answer questions about existing differences between levels of managerial skills development of two groups of players: top-managers of fictitious companies and the rest of the players.