J 2010

Wzajemne przenikanie czeskiego programu nauczania, historii i filmu fabularnego.

ŠTĚPÁNEK, Kamil

Základní údaje

Originální název

Wzajemne przenikanie czeskiego programu nauczania, historii i filmu fabularnego.

Název česky

Křižovatky českého kurikula, dějepisu a hraného filmu.

Název anglicky

Intersection of czechs curriculum, teaching history and the feature film.

Autoři

ŠTĚPÁNEK, Kamil (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Wiadomości Historyczne, Warszawa, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2010, 0511-9162

Další údaje

Jazyk

polština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

60101 History

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00045105

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

hraný film;mediální výchova;dějepisná výuka;

Klíčová slova anglicky

the feature film; media-aided education; teaching history;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2011 13:04, PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.

Anotace

V originále

Tekst zabywa sie tym, co powoduje u filmu fabularnego "efekt filmu historycznego". Kolejnie wychowaniem medialnym na lekcjach historii v kontekstekcie czeskiego programu nauczania.

Česky

Text příspěvku zkoumá tzv. efekt historického filmu v kategorii hraných filmů. Tematika je úzce provázána s problematikou mediální výchovy v dějepisné výuce v rámci kurikula.

Anglicky

The text of this article also research and presents the contexts of film, school history, the profile topic Media Education and attitudes to the possible introduction of Film Education as a separate school subject.