2010
Wzajemne przenikanie czeskiego programu nauczania, historii i filmu fabularnego.
ŠTĚPÁNEK, KamilZákladní údaje
Originální název
Wzajemne przenikanie czeskiego programu nauczania, historii i filmu fabularnego.
Název česky
Křižovatky českého kurikula, dějepisu a hraného filmu.
Název anglicky
Intersection of czechs curriculum, teaching history and the feature film.
Autoři
ŠTĚPÁNEK, Kamil (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Wiadomości Historyczne, Warszawa, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2010, 0511-9162
Další údaje
Jazyk
polština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
60101 History
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045105
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
hraný film;mediální výchova;dějepisná výuka;
Klíčová slova anglicky
the feature film; media-aided education; teaching history;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2011 13:04, PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
V originále
Tekst zabywa sie tym, co powoduje u filmu fabularnego "efekt filmu historycznego". Kolejnie wychowaniem medialnym na lekcjach historii v kontekstekcie czeskiego programu nauczania.
Česky
Text příspěvku zkoumá tzv. efekt historického filmu v kategorii hraných filmů. Tematika je úzce provázána s problematikou mediální výchovy v dějepisné výuce v rámci kurikula.