Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{903639, author = {Knecht, Petr and Kubiatko, Milan and Svatoňová, Hana}, article_number = {7}, keywords = {maps; graphicacy; map skills; educational cartography}, language = {cze}, issn = {0016-7096}, journal = {Geodetický a kartografický obzor}, title = {Jak uživatelé hodnotí školní zeměpisné atlasy? Podněty pro rozvoj školské kartografie}, url = {http://www.cuzk.cz/Dokument.aspx?PRARESKOD=998&MENUID=0&AKCE=DOC:10-GAKO1}, volume = {56}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 903639 AU - Knecht, Petr - Kubiatko, Milan - Svatoňová, Hana PY - 2010 TI - Jak uživatelé hodnotí školní zeměpisné atlasy? Podněty pro rozvoj školské kartografie JF - Geodetický a kartografický obzor VL - 56 IS - 7 SP - 142-147 EP - 142-147 SN - 00167096 KW - maps KW - graphicacy KW - map skills KW - educational cartography UR - http://www.cuzk.cz/Dokument.aspx?PRARESKOD=998&MENUID=0&AKCE=DOC:10-GAKO1 N2 - Příspěvek se zabývá poměrně opomíjeným přístupem k hodnocení kartografických děl,hodnocením z pohledu jejich uživatelů. Cílem prezentovaného výzkumu bylo zjistit, jakým způsobem a dle jakých kritérií hodnotí žáci základních škol školní zeměpisné atlasy. Výzkumný vzorek tvořilo 120 žáků, kteří byli během strukturovaného individuálního rozhovoru požádáni, aby vyjádřili svá stanoviska ke čtyřem běžně používaným školním zeměpisným atlasům světa. Výzkum ukázal, že ideální školní zeměpisný atlas světa by měl z pohledu zkoumaných žáků obsahovat nejen přehledné mapy, ale také větší množství obrazových komponent (zejména fotografií, obrázků apod.) a rozšiřující textové informace. Prezentované výsledky poskytují podněty pro další rozvoj školské kartografie. ER -
KNECHT, Petr, Milan KUBIATKO and Hana SVATOŇOVÁ. Jak uživatelé hodnotí školní zeměpisné atlasy? Podněty pro rozvoj školské kartografie (How users rate school atlases? Impulses for developing educational cartography). \textit{Geodetický a kartografický obzor}. 2010, vol.~56, No~7, p.~142-147. ISSN~0016-7096.
|