ŠEĎOVÁ, Klára and Roman ŠVAŘÍČEK. Angažovanost žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy (Pupils` willingness to communicate at secondary school). Pedagogická orientace: odborný čtvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti. Brno: Česká pedagogická společnost, 2010, vol. 20, No 3, p. 24-48. ISSN 1211-4669. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{905385, author = {Šeďová, Klára and Švaříček, Roman}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, keywords = {Pupils` willingness to communicate; receptive dimension; productive dimension; cognitive learning; affective learning; active and inactive pupils}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace: odborný čtvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti}, title = {Angažovanost žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy}, url = {http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2010/PedOr_10_3_AngazovanostZakuVKomunikaci_SedovaSvaricek.pdf}, volume = {20}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 905385 AU - Šeďová, Klára - Švaříček, Roman PY - 2010 TI - Angažovanost žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy JF - Pedagogická orientace: odborný čtvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti VL - 20 IS - 3 SP - 24-48 EP - 24-48 PB - Česká pedagogická společnost SN - 12114669 KW - Pupils` willingness to communicate KW - receptive dimension KW - productive dimension KW - cognitive learning KW - affective learning KW - active and inactive pupils UR - http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2010/PedOr_10_3_AngazovanostZakuVKomunikaci_SedovaSvaricek.pdf N2 - Text představuje empirickou studii, která na základě dat z terénního výzkumu pedagogické komunikace řeší otázku žákovské angažovanosti ve výukové komunikaci. Ukazuje, v jaké míře se žáci zapojují do komunikace ve školní třídě a jak to souvisí s efektivitou jejich učení. Zároveň zkoumá perspektivu učitelů, kteří se spontánní žákovskou angažovaností nakládají tak, aby dosáhli naplnění svých záměrů, mezi nimiž dominuje plynulý a bezproblémový průběh hodiny na straně jedné a pedagogický imperativ aktivizace všech žáků na straně druhé. ER -
ŠEĎOVÁ, Klára and Roman ŠVAŘÍČEK. Angažovanost žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy (Pupils` willingness to communicate at secondary school). \textit{Pedagogická orientace: odborný čtvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti}. Brno: Česká pedagogická společnost, 2010, vol.~20, No~3, p.~24-48. ISSN~1211-4669.
|