PAVLOVSKÁ, Marie. Využití DV v práci pedagoga MŠ. In Vítková,M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. 1. vyd. Brno: MU. 13 s. ISBN 978-80-7315-199-7. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití DV v práci pedagoga MŠ
Název česky Využití DV v práci pedagoga MŠ
Název anglicky Use of Drama Education in Preschool Teacher s Work
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vítková,M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. 13 s. 2010.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045300
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky dramatická výchova; pedagog; mateřská škola; hra; výzkum
Klíčová slova anglicky drama education; teacher; preschool; play; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 27. 12. 2010 10:23.
Anotace
V příspěvku se zabýváme využitím dramatické výchovy v práci pedagoga MŠ. Představujeme výzkum, který proběhl na přelomu roku 2009 a 2010 na náhodně vybraných mateřských školách v Brně a jejím bezprostředním okolí.
Anotace anglicky
We deal with the use of drama education in preschool teacher s work in this paper. We are presenting research that took place at the end of 2009 and the beginning of 2010 at randomly selected preschools in Brno and surrounded areas.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 08:30