GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg). Online. In Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010. 12 s. ISBN 978-80-7315-199-7. [citováno 2024-04-23] |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{907170, author = {Gajzlerová, Lenka and Hricová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}, keywords = {BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-199-7}, publisher = {Paido}, title = {Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg)}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 907170 AU - Gajzlerová, Lenka - Hricová, Lenka PY - 2010 TI - Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg) PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151997 KW - BBW (Berufsbildungswerk) KW - virtual education KW - e-learning KW - vocational integration of persons with severe health impairment KW - participant and graduate of virtual education KW - tele-coach KW - tele-working KW - Neckargemünd N2 - Předkládaný článek je věnován problematice virtuálního vzdělávání osob s těžkými zdravotním postižením při zařízení pro přípravu na povolání mládeže s tělesným postižením - BBW (Berufsbildungswerk) Neckargemünd. Projekt virtuálního vzdělávání je zde takřka ojedinělý a využívají ho mladí lidé s těžkými tělesnými postiženími ze všech spolkových zemí Německa. Úspěšnost vzdělávacího projektu v oblasti profesního uplatnění je u absolventů virtuálního vzdělávání velmi vysoká. Článek popisuje počátky projektu, jeho technické zabezpečení i realizaci včetně příkladů z praxe, a také se věnuje dalšímu směřování projektu v budoucnosti. Článek tématicky navazuje na výzkum realizovaný v rámci specifického výzkumu. Plné znění článku v elektronické podobě (CD) ER -
GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg). Online. In \textit{Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Brno: Paido, 2010. 12 s. ISBN~978-80-7315-199-7. [citováno 2024-04-23]
|