GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg). Online. In Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010. 12 s. ISBN 978-80-7315-199-7. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
Název anglicky Use of E-Learning in Professional Preparation of Persons with Severe Health Impairments in Germany (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
Autoři GAJZLEROVÁ, Lenka (203 Česká republika, domácí) a Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání Brno, Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 12 s. 2010.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045354
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky BBW (Berufsbildungswerk); virtuální vzdělávání; e-learning; profesní uplatnění osob s těžkým zdravotním postižením; účastník a absolvent virtuálního vzdělávání; tele-kouč; tele-práce; Neckargemünd
Klíčová slova anglicky BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 13. 9. 2014 12:44.
Anotace
Předkládaný článek je věnován problematice virtuálního vzdělávání osob s těžkými zdravotním postižením při zařízení pro přípravu na povolání mládeže s tělesným postižením - BBW (Berufsbildungswerk) Neckargemünd. Projekt virtuálního vzdělávání je zde takřka ojedinělý a využívají ho mladí lidé s těžkými tělesnými postiženími ze všech spolkových zemí Německa. Úspěšnost vzdělávacího projektu v oblasti profesního uplatnění je u absolventů virtuálního vzdělávání velmi vysoká. Článek popisuje počátky projektu, jeho technické zabezpečení i realizaci včetně příkladů z praxe, a také se věnuje dalšímu směřování projektu v budoucnosti. Článek tématicky navazuje na výzkum realizovaný v rámci specifického výzkumu. Plné znění článku v elektronické podobě (CD)
Anotace anglicky
The paper presents the topic of virtual education of persons with severe health impairments in the BBW (Berufsbildungswerk) Neckargemünd. This project of virtual education is unique and it is used by young people with severe physical disabilities from all over federal lands in Germany. The success of this educational project in the field of professional integration is very high in school-leavers of the virtual education. The paper describes the beginning of the project, its technical provision and realization including examples from the practice. It also presents intended development of the project. Fully reproduced in electronic form (CD)
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 20:39