Detailed Information on Publication Record
2010
Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0
SUDICKÝ, PetrBasic information
Original name
Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0
Name (in English)
Modern Theories of Education and E-learning 2.0
Authors
Edition
Nové Město na Moravě, Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, 4 pp. 2010
Publisher
Gymnázium Vincence Makovského
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
References:
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
978-80-254-6556-1
Keywords (in Czech)
instruktivismus, konstruktivismus, konektivismus, e-learning, web 2.0
Keywords in English
instructivism, constructivism, connectivism, e-learning, web 2.0
Tags
Změněno: 30/1/2019 16:43, Mgr. Petr Sudický
V originále
Cílem příspěvku je charakterizovat současný vývoj vzdělávacích teorií a jejich uplatnění při tvorbě e-learningových materiálů, které jsou vhodné pro podporu vzdělávání na středních školách. Konkrétně jde o otázky, jak integrovat prvky instruktivismu, konstruktivismu i nejnovějšího konektivismu do smysluplného celku, který efektivně poskytuje a rozvíjí znalosti jeho uživatelů. Teoretické koncepty jsou dokumentovány na příkladech za pomoci hotového volně dostupného e-learningového materiálu autora, zabývajícího se tématem sopečné činnosti (viz http://vulkanismus.kvalitne.cz).
In English
The aim of the paper is to summarize current development in the field of educational theories (instructivism, constructivism and connectivism) and how these can be applied when building effective e-learning materials for students at the high-school level. The theoretical concepts are supported by examples using the author's freely-available e-learning tool about volcanism (see http://vulkanismus.kvalitne.cz).