SUDICKÝ, Petr. E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení. Online. In Jiří Dostál. Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2011. s. 71 - 76. ISBN 978-80-244-2720-1. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení
Název anglicky Towards E-learning 2.0 : Theory and Practice
Autoři SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání Olomouc, Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule, od s. 71 - 76, 6 s. 2011.
Nakladatel Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00107034
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-244-2720-1
Klíčová slova česky e-learning; Web 2.0; učební komunita
Klíčová slova anglicky e-learning; Web 2.0; learning community
Štítky e-learning
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 30. 1. 2019 21:32.
Anotace
Článek shrnuje hlavní teoretická východiska definující e-learning 2.0 a předkládá obecný model, jak využít moderních poznatků o vzdělávání při vytváření efektivních e-learningových materiálů, jež svým obsahem i strukturou vyhovují požadavkům a potřebám současných žáků.
Anotace anglicky
The article aims to summarise the main theoretical aspects defining e-learning 2.0 and to propose a general model of implementing these concepts into the practice of designing educational materials tailored to the needs of the current generation of students.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 21:24