Detailed Information on Publication Record
2011
E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení
SUDICKÝ, PetrBasic information
Original name
E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení
Name (in English)
Towards E-learning 2.0 : Theory and Practice
Authors
SUDICKÝ, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Olomouc, Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule, p. 71 - 76, 6 pp. 2011
Publisher
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14210/11:00107034
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
978-80-244-2720-1
Keywords (in Czech)
e-learning; Web 2.0; učební komunita
Keywords in English
e-learning; Web 2.0; learning community
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 30/1/2019 21:32, Mgr. Petr Sudický
V originále
Článek shrnuje hlavní teoretická východiska definující e-learning 2.0 a předkládá obecný model, jak využít moderních poznatků o vzdělávání při vytváření efektivních e-learningových materiálů, jež svým obsahem i strukturou vyhovují požadavkům a potřebám současných žáků.
In English
The article aims to summarise the main theoretical aspects defining e-learning 2.0 and to propose a general model of implementing these concepts into the practice of designing educational materials tailored to the needs of the current generation of students.