D
2011
E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení
SUDICKÝ, Petr
Základní údaje
Originální název
E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení
Název anglicky
Towards E-learning 2.0 : Theory and Practice
Vydání
Olomouc, Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule, od s. 71 - 76, 6 s. 2011
Nakladatel
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00107034
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
e-learning; Web 2.0; učební komunita
Klíčová slova anglicky
e-learning; Web 2.0; learning community
V originále
Článek shrnuje hlavní teoretická východiska definující e-learning 2.0 a předkládá obecný model, jak využít moderních poznatků o vzdělávání při vytváření efektivních e-learningových materiálů, jež svým obsahem i strukturou vyhovují požadavkům a potřebám současných žáků.
Anglicky
The article aims to summarise the main theoretical aspects defining e-learning 2.0 and to propose a general model of implementing these concepts into the practice of designing educational materials tailored to the needs of the current generation of students.
Zobrazeno: 18. 8. 2025 06:31