KLAPALOVÁ, Alena. Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku (Customer relationship management and corporate social responsibility). In Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, p. 171-178. ISBN 978-80-210-5273-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku
Name in Czech Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku
Name (in English) Customer relationship management and corporate social responsibility
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vydání. Brno, Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe, p. 171-178, 8 pp. 2010.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14560/10:00045510
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-5273-4
Keywords (in Czech) Společenská odpovědnost podniků, image, stakeholdeři, zákazníci, řízení vztahu se zákazníky.
Keywords in English corporate social responsibility; image; stakeholders; customers;customer relationship management
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 26/1/2013 15:33.
Abstract
Článek nabízí partikulární výsledky analýzy dotazníkového šetření zaměřeného na nalezenífaktorů konkurenceschopnosti podniků působících v České republice zejména v sektoru obchodu a služeb s cílem odpovědět na otázku, zda ve zkoumaných podnicích je možné nalézt souvislost mezi vybranými faktory společenské odpovědnosti a vybranými faktory řízení vztahu se zákazníkem.
Abstract (in English)
Paper presents particular results of inquiry focused on finding the factors of competitiveness of the companies carrying business in the Czech Republic primarily in the sphere of commerce and services with the aim to answer the question if in the surveyed companies can be the connection between the chosen factors of the corporate responsibility and chosen factors of customer relationship management found.
Links
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUName: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Acronym: EMP)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 27/4/2024 12:51