PITNEROVÁ, Pavla. Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením (The role of teacher in the integration of pupil with a hearing impairment). In Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010, 13 pp. ISBN 978-80-7315-199-7. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{910497, author = {Pitnerová, Pavla}, address = {Brno}, booktitle = {Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}, keywords = {Basic education; inclusion; integration; hearing impairment; the case study.}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-199-7}, publisher = {Paido}, title = {Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 910497 AU - Pitnerová, Pavla PY - 2010 TI - Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151997 KW - Basic education KW - inclusion KW - integration KW - hearing impairment KW - the case study. N2 - Vzdělávání na 1. stupni základní školy navazuje na předškolní vzdělávání a usnadňuje přechod žáků z volnějšího a příznivějšího prostředí mateřské školy do povinného, pravidelného a systematického vzdělávání. Začátek základní školy patří k nejnáročnějším obdobím, protože přináší časové a režimové změny, pravidelnost, jiný způsob práce, nové prostředí, nové spolužáky i učitele. Podívejme se, jaké změny může přinést žákům se sluchovým postižením vzdělávání v běžné základní škole. Uvádím zde část výzkumu - případovou studii devítiletého chlapce se sluchovou vadou v pásmu středně těžké až těžké nedoslýchavosti. Sleduji především chlapcovo zařazení do vzdělávacího procesu a jeho vývoj. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD. ER -
PITNEROVÁ, Pavla. Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením (The role of teacher in the integration of pupil with a hearing impairment). In \textit{Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Brno: Paido, 2010, 13 pp. ISBN~978-80-7315-199-7.
|