RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Vliv programů tematické kooperativní výuky (T.K.V.) na vyučovací strategie učitelů dějepisu. In In DOLEŽELOVÁ,J. (ed.) Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). Brno: MU. s. 6-14, 103 s. ISBN 978-80-210-5293-2. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv programů tematické kooperativní výuky (T.K.V.) na vyučovací strategie učitelů dějepisu.
Název anglicky The influence of thematic cooperative education programmes on teaching stratefies of history teachers
Autoři RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, In DOLEŽELOVÁ,J. (ed.) Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 6-14, 103 s. 2010.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60101 History
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045692
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5293-2
Klíčová slova česky kvalitativní výzkum; výuková metoda; výuková technika; zakotvená teorie; hloubkový rozhovor
Klíčová slova anglicky qualitative research; methods of education; education strategies; grounded theory; in-depth interview
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 10. 2. 2011 08:34.
Anotace
Nástin zkoumání vlivu aktivizačních a komplexních výukových metod na výukové strategie učitelů dějepisu s využitím zakotvené teorie.
Anotace anglicky
An article about the impact of activisation educational methods on educational strategy of history teachers.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:15