RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Vliv programů tematické kooperativní výuky (T.K.V.) na vyučovací strategie učitelů dějepisu. (The influence of thematic cooperative education programmes on teaching stratefies of history teachers). In In DOLEŽELOVÁ,J. (ed.) Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). Brno: MU, 2010, p. 6-14, 103 pp. ISBN 978-80-210-5293-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vliv programů tematické kooperativní výuky (T.K.V.) na vyučovací strategie učitelů dějepisu.
Name (in English) The influence of thematic cooperative education programmes on teaching stratefies of history teachers
Authors RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, In DOLEŽELOVÁ,J. (ed.) Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). p. 6-14, 103 pp. 2010.
Publisher MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 60101 History
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/10:00045692
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5293-2
Keywords (in Czech) kvalitativní výzkum; výuková metoda; výuková technika; zakotvená teorie; hloubkový rozhovor
Keywords in English qualitative research; methods of education; education strategies; grounded theory; in-depth interview
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Changed: 10/2/2011 08:34.
Abstract
Nástin zkoumání vlivu aktivizačních a komplexních výukových metod na výukové strategie učitelů dějepisu s využitím zakotvené teorie.
Abstract (in English)
An article about the impact of activisation educational methods on educational strategy of history teachers.
PrintDisplayed: 2/5/2024 20:46