ČAPKA, František a Pavel VYHŇÁK. History in the Integrated Education in the Process of the Acquisition of Teacher´s Competencies in the Students of Pedagogy Department of the Masaryk University in Brno. In Education and Integrative Process. Historical and Present Contexts. první. Wroclaw: ATUT, 2009, s. 143-150. Historical and Present Contexts. ISBN 978-83-7432-572-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název History in the Integrated Education in the Process of the Acquisition of Teacher´s Competencies in the Students of Pedagogy Department of the Masaryk University in Brno
Autoři ČAPKA, František (203 Česká republika, garant, domácí) a Pavel VYHŇÁK (203 Česká republika).
Vydání první. Wroclaw, Education and Integrative Process. Historical and Present Contexts, od s. 143-150, 8 s. Historical and Present Contexts, 2009.
Nakladatel ATUT
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60101 History
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00045723
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-83-7432-572-1
Klíčová slova anglicky History Integrated Education primary schools pupils evaluation plan
Změnil Změnil: doc. PhDr. František Čapka, CSc., učo 176. Změněno: 13. 4. 2011 15:01.
Anotace
The correlation between school subjekts in the Czech primary schools are so far understood as the bilateral process included in the educational process of the defined mutual relationships regarding the contents, that are present in the matter of subjects included in the curriculum.
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 11:40