Zu Neurowissenschaften im Fremdsprachenlernen und Fremdsprachenlehren
JANÍKOVÁ, Věra. Zu Neurowissenschaften im Fremdsprachenlernen und Fremdsprachenlehren. Lingua Viva. České Budějovice: Pedagogická fakulta JČU, 2010, VI, č. 11, s. 55-62. ISSN 1801-1489. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Zu Neurowissenschaften im Fremdsprachenlernen und Fremdsprachenlehren |
Název česky | K neurovědám při učení a vyučování cizím jazykům |
Název anglicky | Neuroscience in Foreign Language Learning and Teaching |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Lingua Viva, České Budějovice, Pedagogická fakulta JČU, 2010, 1801-1489. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/10:00045752 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | neurolingvistika; psycholingvistika, neurodidaktika, didaktika cizích jazyků |
Klíčová slova anglicky | neurolinguistic; psycholinguistic; neurodidactic; methodology of foreign language |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 31. 3. 2011 21:26. |
Anotace |
---|
Im Beitrag werden Merkmale der Neurowissenschaften kurz skizziert, im Zentrum liegt die Neurolinguistik. Gleichzeitig werden hier ausgewählte methodische Konzepte und Ansätze, in denen sich Ergebnisse der neurowissenschaftlichen Forschungen in der Sprachbildung am deutlichsten manifestieren. |
Anotace česky |
---|
V článku je stručně nastíněna charakteristika neurověd s těžištěm položeným na neurolingvistiku a představeny vybrané koncepty a přístupy, v nichž se didakticky uchopené výsledky neurovědeckých výzkumů v současném jazykovém vzdělávání projevují nejzřetelněji. |
Anotace anglicky |
---|
This article outlines briefly the characteristics of the neuroscience with emphasis on neurolinguistic. There are introduced concepts and approaches of foreign language learning and teaching in which are the results of neuroscience manifested most clearly. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 06:27