Odnos učencev osnovnih šol do naravoslovnega učnega načrta
MATYÁŠEK, Jiří a Petra JŮZLOVÁ. Odnos učencev osnovnih šol do naravoslovnega učnega načrta. In Inkluzivnost v vzgoji in izobraževanju Inclusion in education. 2010. ISBN 978-961-6528-94-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Odnos učencev osnovnih šol do naravoslovnega učnega načrta |
Název česky | Vztah žáků základních škol k přírodopisnému učivu |
Název anglicky | Attitudes of elementary school pupils to the science curriculum |
Autoři | MATYÁŠEK, Jiří a Petra JŮZLOVÁ. |
Vydání | Inkluzivnost v vzgoji in izobraževanju Inclusion in education, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | slovinština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50300 5.3 Education |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-961-6528-94-8 |
Klíčová slova česky | vztah k výuce předvýzkum biologické a geologické kurikulum pohlaví věk školy |
Klíčová slova anglicky | attitude partial study biological and geological curriculum gender age school places |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. RNDr. Jiří Matyášek, CSc., učo 1031. Změněno: 13. 12. 2010 10:38. |
Anotace |
---|
Eden od pomembnih elementov izobraževanja za študente je ustvariti stališča o pomembnih družbenih vprašanjih, kot so kakovost življenja posameznikov, neenakosti v družbi, kakovosti okolja, oblikovanje odnosa do okoljske spremembe, globalne spremembe in drugih vprašanjih. Termin stališče sta vpeljali v koncept sociologije in socialne psihologije, W. J. Thomas in F. Znaniecki (1918), ki sta razumeli položaj kot zavestnega odnosa do posameznih vrednot. D. Krech, R. S. Crutchfield in E. L. Ballachei (1962) opisuje odnos s tremi dimenzijami: kognitivno, emocionalno in čustveno. S psihološkega vidika odnosa posebej pridobljenih dispozicij oblike zunanjega okolja, socialni vplivi, učenje, kulturno ozadje družine, informacije iz medijev in pomemben vpliv na oblikovanje osebnosti učencev. Poglavje vsebuje rezultate predhodnih raziskav odnosa osnovnošolcev o biološkem in geološkem učnem načrtu. Predhodna raziskava je del raziskovalnega projekta, ki temelji na spremljanju raznolikosti odnos do učnega načrta za učence glede na spol, starost in razporeditev šole. |
Anotace česky |
---|
Prezentace výsledků předvýzkumu postojů žáků ZŠ k biologickému a geologickému učivu. Jeho vyhodnocení a stanovení hypotéz, cílů, metod a prostředků pro hlavní výzkum na početnějším vzorku žáků v delším časovém období. |
Anotace anglicky |
---|
One of the important elements of education for students is to create positions on important social issues such as quality of life of individuals, inequality in society, environmental quality, creating attitudes towards environmental change, the global change and other issues. Position to introduce the concept of sociology and social psychology W. J. Thomas and F. Znaniecki (1918), who understood the position as a conscious relationship to individual worth. D. Krech, R. S. Crutchfield and E. L. Ballachei (1962) describes attitudes using three dimensions: cognitive, emotional and affective. From the psychological point of view, attitudes specifically acquired dispositions shaped external environment, social influences, learning, cultural background of the family, information from the media and significant impact on shaping students' personalities. The chapter contains the results of preliminary research attitudes of elementary school pupils on the biological and geological curriculum. Partial study is part of a research project based on monitoring the diversity of attitudes to the curriculum for pupils in terms of gender, age and places of the school. |
VytisknoutZobrazeno: 31. 8. 2024 23:58