FIALOVÁ, Ilona. Edukace žáků s diagnózou diabetes mellitus na základních školách. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 217-231. ISBN 978-80-7315-201-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{912691, author = {Fialová, Ilona}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV.}, edition = {1. vydání}, keywords = {chronic disorder; diabetes mellitus; metabolic disease; pupil with special education needs; interpersonal communication; pedagogical and psychological aspects of chronic illness; status of teachers}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-201-7}, pages = {217-231}, publisher = {Paido Brno}, title = {Edukace žáků s diagnózou diabetes mellitus na základních školách}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 912691 AU - Fialová, Ilona PY - 2010 TI - Edukace žáků s diagnózou diabetes mellitus na základních školách VL - Neuveden PB - Paido Brno CY - Brno SN - 9788073152017 KW - chronic disorder KW - diabetes mellitus KW - metabolic disease KW - pupil with special education needs KW - interpersonal communication KW - pedagogical and psychological aspects of chronic illness KW - status of teachers N2 - V kapitole je prezentován výzkum, který byl zaměřený na problematiku edukace žáků s diabetem na základních školách v Jihomoravském regionu a to z pohledu pedagogů. Hlavním cílem výzkumu byla analýza současného stavu vzdělávání žáků s chronickým onemocněním v prostředí základní školy. V článku jsou prezentovány vybrané výsledky výzkumného šetření. ER -
FIALOVÁ, Ilona. Edukace žáků s diagnózou diabetes mellitus na základních školách. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV.}. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s.~217-231. ISBN~978-80-7315-201-7.
|