D 2010

Multikulturní výchova jako součást vzdělávacího systému českého školství a její hodnotové zaměření: závěry výzkumu Ligy lidských práv

OBROVSKÁ, Lucie and Olga KUSÁ

Basic information

Original name

Multikulturní výchova jako součást vzdělávacího systému českého školství a její hodnotové zaměření: závěry výzkumu Ligy lidských práv

Name (in English)

Multicultural education as a part of czech education system: research conclusions provided by League of Human Rights

Authors

OBROVSKÁ, Lucie and Olga KUSÁ

Edition

Olomouc, Etika ve vědách o výchově, sborník ze 17. konference České pedagogické společnosti, ed. Tomáš Čech a Miroslav Dopita, p. 212-221, 10 pp. 2010

Publisher

Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50500 5.5 Law

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Law

ISBN

978-80-244-2654-9

Keywords (in Czech)

multikulturní výchova; ideální žák; vzdělávání Romů

Keywords in English

multicultural education; ideal student; Roma education

Tags

Reviewed
Změněno: 16/3/2011 13:48, Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.

Abstract

V originále

Výzkumné šetření spadá svým záměrem jednak do oblasti zabývající se vztahy mezi učiteli a žáky, ale také do oblasti, jenž zkoumá bariéry ovlivňující vzdělávání romských dětí. Tento výzkum chce popsat hlavní oblasti, které jsou důležité při utváření učitelovy koncepce ideálního žáka, které mohou mít vliv na učitelovo hodnocení žáků.

In English

Our research is focused on relation-shpis between teachers and their students and also on barrriers affecting Roma education. We want to describe the main areas which are imporatnt for teacher an ideal student self- conception.