SEDLÁČEK, Milan. Heineken. In Nadnárodní společnosti v České republice (Empirické studie) 1.díl. Brno. Brno: Centrum výzkum konkurenční schopnosti české ekonomiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita. s. 53-91, 33 s. CVKS. ISBN 978-80-210-5327-4. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Heineken
Název anglicky Heineken
Autoři SEDLÁČEK, Milan.
Vydání Brno. Brno, Nadnárodní společnosti v České republice (Empirické studie) 1.díl, od s. 53-91, 33 s. CVKS, 2010.
Nakladatel Centrum výzkum konkurenční schopnosti české ekonomiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5327-4
Klíčová slova česky management nadnárodní společnosti kvalita etika společenská zodpovědnost
Klíčová slova anglicky Starobrno; Heineken; Case Study; International Company; Controlling Company; Related Company; Ownership Structure
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D., učo 100029. Změněno: 10. 3. 2011 16:34.
Anotace
Cílem této empirické studie je analyzovat vztah mezi mateřskou společností Heineken N. V. a dceřinou společností Starobrno a.s. První dvě části jsou zaměřeny na historii obou společností. Následná třetí část analyzuje vývoj vlastnické struktury společnosti Heineken v rámci České republiky a dopad na její dceřiné společnosti (zejména společnost Starobrno a.s.). Poslední část se věnuje rekapitulaci klíčových zjištění předchozích kapitol, na základě kterých se vyslovuje o významu vlastnického vztahu Heineken N. V. a Starobrno a.s.
Anotace anglicky
The goal of this case study is to analyze relationship between the related company Starobrno a.s. and the controlling company Heineken N.V. The first two sections present the history and actual financial situation of these companies. The third section analyses the evolution of Heineken ownership structure in Czech republic and its impact on related companies (especially Starobrno a.s.). The final section reviews these results to draw conclusions about the relevance of the relationship Heineken N.V. and Starobrno a.s.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 22:26