SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina. Analýza intervence narušené komunikační schopnosti v seniorském věku ve Francii. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s. 137-150. ISBN 978-80-7315-201-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza intervence narušené komunikační schopnosti v seniorském věku ve Francii
Název česky Analýza intervence narušené komunikační schopnosti v seniorském věku ve Francii
Název anglicky Intervention in Impaired Communication Ability in Senior Age in France
Autoři SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. od s. 137-150, 14 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045845
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-201-7
Klíčová slova česky intervence narušené komunikační schopnosti; logoped; cévní mozkové příhody; demence; Alzheimerova nemoc; Parkinsonova nemoc
Klíčová slova anglicky speech care; speech therapist; stroke; dementia; Alzheimer's disease; Parkinson's disease
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Kateřina Sayoud Solárová, Ph.D., učo 75235. Změněno: 26. 4. 2011 15:56.
Anotace
Kapitola předkládá výsledky dotazníkového šetření, které bylo předmětem kvantitativního výzkumu zaměřeného na analýzu terapie narušené komunikační schopnosti poskytované osobám s neurogenními typy narušené komunikační schopnosti na území Francie. Dotazníkového šetření realizovaného v řadách odborníků, logopedů na území celé Francie se zúčastnil vzorek 56 respondentů. Studie byla zpracována za pomocí univariační a bivariační analýzy.
Anotace anglicky
The chapter presents results of the questionnaire study, an object of the quantitative research focused on the analysis of the speech care in France. 56 respondents participated in the research realized in the ranks of the professionals,speech therapists in the whole France.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 31. 8. 2024 11:25