KNOPOVÁ, Blanka. Poruchy učení z pohledu učitele primární školy. In Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. 1. vyd. Brno: Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita, 2010, s. 53-58. Paido, Brno. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poruchy učení z pohledu učitele primární školy
Název anglicky Learning Disabilities from the Perspektive of Teachers of Primary Schools
Autoři KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole, od s. 53-58, 6 s. Paido, Brno, 2010.
Nakladatel Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045857
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky poruchy učení, speciální vzdělávací potřeby; žáci sociálně znevýhodnění, dětský kolektiv; postoj rodičů k integraci dětí
Klíčová slova anglicky learning disabilities; special education needs; pupils are socially disadvantaged; integration children into the team; attitude of parents towards the integration of children
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Blanka Knopová, CSc., učo 1373. Změněno: 16. 12. 2010 12:20.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročné se jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči.
Anotace anglicky
The paper presents results of a survey focused on the specification of learning disabilities, which the teachers to Primary schools often encounter. Findings indicate that schools are not created optimal conditions. Challenging seems sufficient numbers of teaching assistants to work with children special care.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:34