KNOPOVÁ, Blanka. Poruchy učení z pohledu učitele primární školy. In Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. 1. vyd. Brno: Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita, 2010, s. 53-58. Paido, Brno. ISBN 978-80-7315-202-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{913167, author = {Knopová, Blanka}, address = {Brno}, booktitle = {Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole}, edition = {1.}, keywords = {learning disabilities; special education needs; pupils are socially disadvantaged; integration children into the team; attitude of parents towards the integration of children}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-202-4}, pages = {53-58}, publisher = {Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita}, title = {Poruchy učení z pohledu učitele primární školy}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 913167 AU - Knopová, Blanka PY - 2010 TI - Poruchy učení z pohledu učitele primární školy VL - Paido, Brno PB - Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788073152024 KW - learning disabilities KW - special education needs KW - pupils are socially disadvantaged KW - integration children into the team KW - attitude of parents towards the integration of children N2 - Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročné se jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči. ER -
KNOPOVÁ, Blanka. Poruchy učení z pohledu učitele primární školy. In \textit{Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole}. 1. vyd. Brno: Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita, 2010, s.~53-58. Paido, Brno. ISBN~978-80-7315-202-4.
|