Informační systém MU
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Pedagogické přístupy k nadaným žákům (Se zaměřením na vzdělávání nadaných žáků v přírodovědných předmětech.). In ŠIMONÍK, O. (ed.). Vzdělávání nadaných žáků. první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 57-64. ISBN 978-80-210-5349-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogické přístupy k nadaným žákům (Se zaměřením na vzdělávání nadaných žáků v přírodovědných předmětech.)
Název česky Pedagogické přístupy k nadaným žákům (Se zaměřením na vzdělávání nadaných žáků v přírodovědných předmětech.)
Název anglicky Pedagogical approaches to gifted pupils (Focus on education of gifted pupils in science subjects)
Autoři ŠKRABÁNKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, ŠIMONÍK, O. (ed.). Vzdělávání nadaných žáků. od s. 57-64, 8 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00051583
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5349-6
Klíčová slova česky Linie úvah o nadání; talent; specifika přírodovědně nadaných žáků; efektivní pedagogické přístupy; nevhodné pedagogické přístupy
Klíčová slova anglicky Line of reasoning about talent; talent; specifics of natural science gifted students; effective teaching approaches; inappropriate teaching approaches
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 5. 4. 2012 16:48.
Anotace
Snahy o klasifikaci nadání jsou lidstvu známy již od starověku. Přírodovědné nadání je jednou z oblastí tohoto zkoumaného fenoménu. Ve své kapitole se zabývám specifiky přírodovědně nadaných žáků, doporučuji efektivní pedagogické přístupy, uvádím nevhodné pedagogické přístupy a nabízím návrh vybraných pravidel pro učitele nadaných žáků.
Anotace anglicky
Efforts to classify talent is known to mankind since antiquity. Natural talent is one of the area of this investigate phenomenon. In my chapter I deal with the specifics of scientifically gifted students, I recommend effective pedagogical approaches, present inappropriate teaching approaches and offer design rules for selected teachers of gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 30. 4. 2024 23:01