ŠVOJGROVÁ, Pavla and Jiřina KLENKOVÁ. Poradenské služby pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole (Counselling Services for Integrated Pupils with Communication Disorders in Primary Schools). In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, p. 291-302. ISBN 978-80-7315-202-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Poradenské služby pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Name in Czech Poradenské služby pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Name (in English) Counselling Services for Integrated Pupils with Communication Disorders in Primary Schools
Authors ŠVOJGROVÁ, Pavla (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jiřina KLENKOVÁ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vydání. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. p. 291-302, 12 pp. 2010.
Publisher Paido Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/10:00045944
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7315-202-4
Keywords (in Czech) poradenské služby; integrace; narušená komunikační schopnost; základní škola
Keywords in English counselling service; integration; impaired communication ability; primary school
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Changed: 20/12/2010 19:04.
Abstract
Článek předkládá výzkum zaměřený analýzu poradenských služeb, které jsou poskytovány integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností.
Abstract (in English)
The paper focused on research oriented on analyse of counselling service for pupils with impaired communication ability.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 12/6/2024 03:52