KLENKOVÁ, Jiřina. Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky (Pupils with Communication Disorders at the Beginning of School Attendance). In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, p. 177-290, 14 pp. ISBN 978-80-7315-202-4. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{914437, author = {Klenková, Jiřina}, address = {Brno}, booktitle = {Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}, edition = {1. vydání}, keywords = {school awareness; communication skills; special educational needs; impaired communication ability}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-202-4}, pages = {177-290}, publisher = {Paido Brno}, title = {Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 914437 AU - Klenková, Jiřina PY - 2010 TI - Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky VL - Neuveden PB - Paido Brno CY - Brno SN - 9788073152024 KW - school awareness KW - communication skills KW - special educational needs KW - impaired communication ability N2 - Ve stati je prezentován výzkum v oblasti odkladů školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností. V rámci výzkumného šetření bylo ověřováno, zda je narušení komunikační schopnosti dítěte důvodem odkladu povinné školní docházky. Byla ověřována tvrzení, že v současné době narůstá počet dětí v předškolním věku a žáků škol základních, u nichž se projevuje narušení komunikační schopnosti. ER -
KLENKOVÁ, Jiřina. Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky (Pupils with Communication Disorders at the Beginning of School Attendance). In \textit{Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, p.~177-290, 14 pp. ISBN~978-80-7315-202-4.
|