KONUPČÍK, Pavel. Didaktická technika II. (Educational Technology II.). Brno: PedF MU, 2010. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Didaktická technika II. |
Name in Czech | Didaktická technika II. |
Name (in English) | Educational Technology II. |
Authors | KONUPČÍK, Pavel. |
Edition | Brno, 2010. |
Publisher | PedF MU |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks) |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | Digitální technologie, digitální televize, multimediální počítače, navigace, internet |
Keywords in English | Digital technology, digital televisions, multimedia computers, navigation, Internet |
Changed by | Changed by: PaedDr. Pavel Konupčík, učo 1478. Changed: 13/1/2011 12:18. |
Abstract |
---|
Úspěšné začlenění a využití didaktické techniky v pedagogické praxi závisí zejména na operativním zprovoznění, na dostatečně kvalitních médiích (CD a DVD nosiče, videokazety, obrazové předlohy, počítačový software) a technických schopnostech učitele. Zejména technická schopnost učitele není nezanedbatelná a učitel by si měl vždy promyslet způsob práce s didaktickou technikou. |
Abstract (in Czech) |
---|
Úspěšné začlenění a využití didaktické techniky v pedagogické praxi závisí zejména na operativním zprovoznění, na dostatečně kvalitních médiích (CD a DVD nosiče, videokazety, obrazové předlohy, počítačový software) a technických schopnostech učitele. Zejména technická schopnost učitele není nezanedbatelná a učitel by si měl vždy promyslet způsob práce s didaktickou technikou. |
Abstract (in English) |
---|
Successful integration and use of educational technology in teaching practice depends on the operational launch, at a sufficiently high quality media (CD and DVD discs, video cassettes, video master, computer software) and technical capabilities of teachers. In particular, the technical ability of the teacher is not negligible, and the teacher would always have to think about how to work with teaching techniques. |
PrintDisplayed: 27/4/2024 15:01