KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Lenka HRICOVÁ and Lenka DOLEŽALOVÁ. Žák s narušenou komunikační schopností na začátku povinné školní docházky (The Pupil With Impaired Communication Ability On Begin Of Compulsory Education). 2010.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Žák s narušenou komunikační schopností na začátku povinné školní docházky
Name in Czech Žák s narušenou komunikační schopností na začátku povinné školní docházky
Name (in English) The Pupil With Impaired Communication Ability On Begin Of Compulsory Education
Authors KLENKOVÁ, Jiřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Barbora BOČKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Lenka HRICOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Lenka DOLEŽALOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 2010.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/10:00046006
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Žák se sluchovým postižením žák s narušenou komunikační schopností první stupeň základní školy integrace inkluze inkluzivní vzdělávání podmínky vzdělávání žáků se sluchovým postižením v inkluzivní škole
Keywords in English pupil with hearing impairment pupil with impaired communication ability primary school integration inclusion inclusive education conditions for the education of pupils with hearing impairment in inclusive school
Changed by Changed by: PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D., učo 29868. Changed: 3/1/2011 11:55.
Abstract
Ve workshopu byly prezentovány výsledky výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením a žáků s narušenou komunikační schopností v Jihomoravském kraji a dále byly tyto výsledky diskutovány se všemi účastníky workshopu.
Abstract (in English)
In the workshop were presented results of the research, which was focused on the inclusion education of pupils with hearing impairment and pupils with impaired communication ability in South Moravian region. This focus was discussed with all members of workshop.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 31/7/2024 03:19