Žák s narušenou komunikační schopností na začátku povinné školní docházky
KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Lenka HRICOVÁ and Lenka DOLEŽALOVÁ. Žák s narušenou komunikační schopností na začátku povinné školní docházky (The Pupil With Impaired Communication Ability On Begin Of Compulsory Education). 2010. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Žák s narušenou komunikační schopností na začátku povinné školní docházky |
Name in Czech | Žák s narušenou komunikační schopností na začátku povinné školní docházky |
Name (in English) | The Pupil With Impaired Communication Ability On Begin Of Compulsory Education |
Authors | KLENKOVÁ, Jiřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Barbora BOČKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Lenka HRICOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Lenka DOLEŽALOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution). |
Edition | 2010. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Organization of a workshop |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/10:00046006 |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | Žák se sluchovým postižením žák s narušenou komunikační schopností první stupeň základní školy integrace inkluze inkluzivní vzdělávání podmínky vzdělávání žáků se sluchovým postižením v inkluzivní škole |
Keywords in English | pupil with hearing impairment pupil with impaired communication ability primary school integration inclusion inclusive education conditions for the education of pupils with hearing impairment in inclusive school |
Changed by | Changed by: PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D., učo 29868. Changed: 3/1/2011 11:55. |
Abstract |
---|
Ve workshopu byly prezentovány výsledky výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením a žáků s narušenou komunikační schopností v Jihomoravském kraji a dále byly tyto výsledky diskutovány se všemi účastníky workshopu. |
Abstract (in English) |
---|
In the workshop were presented results of the research, which was focused on the inclusion education of pupils with hearing impairment and pupils with impaired communication ability in South Moravian region. This focus was discussed with all members of workshop. |
Links | |
---|---|
MSM0021622443, plan (intention) | Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education |
PrintDisplayed: 31/7/2024 03:19