BOČKOVÁ, Barbora and Jiřina KLENKOVÁ. Logopedická diagnostika narušeného vývoje řeči (Logopedic Assessment of Impaired Communication Ability). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Education Needs IV. 1.vydání. Brno: Paido Brno, 2010, p. 85-98. ISBN 978-80-7315-201-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Logopedická diagnostika narušeného vývoje řeči
Name (in English) Logopedic Assessment of Impaired Communication Ability
Authors BOČKOVÁ, Barbora (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jiřina KLENKOVÁ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1.vydání. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Education Needs IV. p. 85-98, 14 pp. 2010.
Publisher Paido Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/10:00046018
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7315-201-7
Keywords (in Czech) narušený vývoj řeči; diagnostický proces; testové metody; Heidelberský test řečového vývoje
Keywords in English developmental language disorder; diagnostic process; testing methods; the Heidelberg test
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Changed: 22/3/2011 05:45.
Abstract
Stať je zaměřena na problematiku diagnostiky narušeného vývoje řeči. Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření bylo analyzovat metody a postupy aplikované v logopedické praxi.
Abstract (in English)
This article focuses on the problems concerning the diagnostic process of the developmental language disorder. The main aim of the research was to analyse the application of the testing methods in the speech therapy practice.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 12/6/2024 10:35