DOHNALOVÁ, Šárka. Project teaching in English in Primary School. In Mezinárodní daltonská konference na ZŠ HUsova. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Project teaching in English in Primary School
Název česky Projektové vyučování v angličtině na prvním stupni ZŠ
Název anglicky Project teaching in English in Primary School
Autoři DOHNALOVÁ, Šárka.
Vydání Mezinárodní daltonská konference na ZŠ HUsova, 2010.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky projektové vyučování, anglický jazyk, první stupeň ZŠ, příběh, strukturování, vyprávění
Klíčová slova anglicky project teaching, English, primary school, story, structuring, storytelling
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 27. 12. 2010 13:33.
Anotace
Using stories for project work at the primary school seems to be a very efficient way of introducing both stories and language. What is advantageous, is taking a well-known local story and structuring it, that is to say make it a framework for activities that can be found within the story and that can help learning and acquiring the target language.
Anotace česky
Používání příběhů pro projektovou práci na prvním stupni základní školy se zdá být efektivní cestou, jak představit příběh i jazyk. Velice výhodné je vzít známý místní příběh a tzv. jej nastrukturovat, což znamená, že příběh bude sloužit jako rámec pro aktivity, které lze v příběhu nalézt či vytvořit a které potom slouží k učení se a osvojování cílového jazyka.
Anotace anglicky
Using stories for project work at the primary school seems to be a very efficient way of introducing both stories and language. What is advantageous, is taking a well-known local story and structuring it, that is to say make it a framework for activities that can be found within the story and that can help learning and acquiring the target language.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 10:23