BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifické poruchy učení. In Pipeková, J. (ed.al.) Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3. rozš. a přepr. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s. 157-178, 21 s. ISBN 978-80-7315-198-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifické poruchy učení
Název česky Specifické poruchy učení
Název anglicky Specific learning difficulties
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 3. rozš. a přepr. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.al.) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 157-178, 21 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046103
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-198-0
Klíčová slova česky specifické poruchy učení edukace syndrom poruchy pozornosti a impulzivity
Klíčová slova anglicky specific learning difficulties education attention deficit hyperactivity disorder impulsivity
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 4. 5. 2011 19:51.
Anotace
Kapitola prezentuje specifické poruchy učení a intervenční postupy uplatňované ve speciálním vzděláváníKapitola prezentuje výsledky výzkumného šetření realizované rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Anotace anglicky
The articel describes of specific learning difficulties and interventional procedures applyed in special education.This chapter presents results of a research carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 18:20