BAZALOVÁ, Barbora a Radka VLČKOVÁ. Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem. Online. In Šimoník, O. (ed.) Vzdělávání nadaných žáků. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010. s. 127-135. ISBN 978-80-210-5349-6. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem
Název česky Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem
Název anglicky Theoretical Data of Inclusion of Pupils with Asperger's Syndrome
Autoři BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) a Radka VLČKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání První vydání. Brno, Šimoník, O. (ed.) Vzdělávání nadaných žáků, od s. 127-135, 9 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046114
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5349-6
Klíčová slova česky žák; Aspergerův syndrom (AS); porucha autistického spektra; sociální aspekty; základní vzdělávání; integrace; inkluze; speciální vzdělávací potřeby; výchovně edukační přístupy; vnitřní determinanty; vnější determinanty; kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky pupil; Asperger syndrome (AS); autism spectrum disorder; social aspects; primary education; integration; inclusion; special educational needs; educational approaches; internal determinants; external determinants; qualitative research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 14. 2. 2016 17:10.
Anotace
V kapitole se zabýváme analýzou vnitřních a vnějších determinantů působících v procesu individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole, tedy analýzou činitelů spolupodílejících se na kvalitě sociálního začlenění žáka v kontextu integrativního/inkluzivního vzdělávání.
Anotace anglicky
The chapter presents the analysis of internal and external determinants involved in the integration process of a student with Asperger's syndrome in primary school, thus analyzing the factors influencing the quality of social inclusion of pupils in the context of integrative/inclusive education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 16:27