Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{915400, author = {Bazalová, Barbora and Vlčková, Radka}, address = {Brno}, booktitle = {Šimoník, O. (ed.) Vzdělávání nadaných žáků}, edition = {První vydání}, keywords = {pupil; Asperger syndrome (AS); autism spectrum disorder; social aspects; primary education; integration; inclusion; special educational needs; educational approaches; internal determinants; external determinants; qualitative research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5349-6}, pages = {127-135}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 915400 AU - Bazalová, Barbora - Vlčková, Radka PY - 2010 TI - Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem VL - Edice neuvedena PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053496 KW - pupil KW - Asperger syndrome (AS) KW - autism spectrum disorder KW - social aspects KW - primary education KW - integration KW - inclusion KW - special educational needs KW - educational approaches KW - internal determinants KW - external determinants KW - qualitative research N2 - V kapitole se zabýváme analýzou vnitřních a vnějších determinantů působících v procesu individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole, tedy analýzou činitelů spolupodílejících se na kvalitě sociálního začlenění žáka v kontextu integrativního/inkluzivního vzdělávání. ER -
BAZALOVÁ, Barbora a Radka VLČKOVÁ. Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem. Online. In \textit{Šimoník, O. (ed.) Vzdělávání nadaných žáků}. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010. s.~127-135. ISBN~978-80-210-5349-6. [citováno 2024-04-23]
|