VAĎUROVÁ, Helena a Pavel MÜHLPACHR. Vymezení, dimenze a měření kvality života. In Pipeková, J. (ed.) Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3., přepr. a rozšíř. vyd. Brno: Paido Brno. s. 101-108. ISBN 978-80-7315-198-0. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vymezení, dimenze a měření kvality života
Název česky Vymezení, dimenze a měření kvality života
Název anglicky Definition, Dimensions and Measurement of Quality of Life
Autoři VAĎUROVÁ, Helena a Pavel MÜHLPACHR.
Vydání 3., přepr. a rozšíř. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 101-108, 8 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-198-0
Klíčová slova česky kvalita života; dimenze kvality života; měření kvality života; indikátory; well-being; subjektivní a objektivní kvalita života
Klíčová slova anglicky quality of life; measurement; questionnaire; definition; dimensions of quality of life
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 10. 2. 2011 13:17.
Anotace
Text se zabývá problematikou kvality života, jejího vymezení a možnostmi měření. Představuje nejužívanější definiční vymezení a dimenze tohoto konceptu. Závěrem uvádí také možnosti měření konceptu kvality života.
Anotace anglicky
The article focuses on the topic of quality of life, its definitions and methods of measurement. The article presents the most common definitions and dimensions of the concept. In the end it also provides an overview of measurement tools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 13:38