DOLEŽALOVÁ, Lenka and Lenka HRICOVÁ. Erziehung der Schüler mit Sprachstörungen und der Schüler mit Hörschädigung in der Regelschule (Education Of Pupils With Impaired Communication Ability And Pupils With Hearing Impairment In The Primary School). In Integration hörgeschadigter Kinder und Jugendlichen in allgemeinen Einrichtungen, Konferenz, Ludwig-Maxmilians-Universität in München. 2010.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Erziehung der Schüler mit Sprachstörungen und der Schüler mit Hörschädigung in der Regelschule
Name in Czech Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v základní škole
Name (in English) Education Of Pupils With Impaired Communication Ability And Pupils With Hearing Impairment In The Primary School
Authors DOLEŽALOVÁ, Lenka and Lenka HRICOVÁ.
Edition Integration hörgeschadigter Kinder und Jugendlichen in allgemeinen Einrichtungen, Konferenz, Ludwig-Maxmilians-Universität in München, 2010.
Other information
Original language German
Type of outcome Presentations at conferences
Country of publisher Germany
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Žák se sluchovým postižením žák s narušenou komunikační schopností první stupeň základní školy integrace inkluze inkluzivní vzdělávání podmínky vzdělávání žáků se sluchovým postižením a žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivní škole
Keywords in English Pupil with hearing impairment primary school integration inclusion inclusive education conditions for the education of pupils with hearing impairment and pupils wit impaired communiacation ability in inclusive school.
Changed by Changed by: PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D., učo 29868. Changed: 4/1/2011 10:18.
PrintDisplayed: 18/7/2024 05:20