PITNEROVÁ, Pavla. Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků? (Are future teachers prepared for the integration of pupils?). In X. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami. 2009. ISBN 978-80-244-2492-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
Name in Czech Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
Name (in English) Are future teachers prepared for the integration of pupils?
Authors PITNEROVÁ, Pavla.
Edition X. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami, 2009.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-244-2492-7
Keywords (in Czech) Integrace; vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; sluchové postižení; kvantitativní výzkum; dotazníkové šetření.dotazníkové šetření.
Keywords in English Integration; education of hearing impairment;
Changed by Changed by: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Changed: 4/1/2011 12:02.
Abstract
Příprava na celoživotní vzdělávání je stěžejním cílem edukace žáků na základních školách. Učitelé by měli své žáky motivovat ke vzdělávání a naučit je učit se. Naše fakulta připravuje studenty učitelství v oblasti odborné a pedagogické, ale má je také seznámit se zvyšujícím se počtem žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách. Ve svém výzkumném šetření jsem se snažila zjistit, jak jsou studenti na možnost integrace znevýhodněných žáků připraveni. Větší část položek v anonymním dotazníku pak byla věnována specifickým problémům, které se mohou vyskytnout při integraci sluchově postižených žáků. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD.
PrintDisplayed: 1/5/2024 12:58