Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{916447, author = {Tannenbergerová, Monika}, booktitle = {Šimoník, O. (ed.). Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků}, keywords = {inclusive education, collective education, right to get education, equal attitude to education, key competences, school climate, change of educational system, children with special educational needs, intact children}, language = {cze}, isbn = {978-80-210-5368-7}, title = {Inkluzivní vzdělávání - rozvoj klíčových kompetencí žáka formou výuky a nejen jejím obsahem}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 916447 AU - Tannenbergerová, Monika PY - 2010 TI - Inkluzivní vzdělávání - rozvoj klíčových kompetencí žáka formou výuky a nejen jejím obsahem SN - 9788021053687 KW - inclusive education, collective education, right to get education, equal attitude to education, key competences, school climate, change of educational system, children with special educational needs, intact children N2 - Inkluzivní vzdělávání je školský systém, který se snaží zajišťovat všem dětem automatické a rovné právo na vzdělání tak, aby měly šanci na maximální rozvoj svých schopností a dovedností k přípravě na budoucí život. V inkluzívní třídě jsou společně vzdělávány spolu s intaktními dětmi také děti se somatickým, duševním či mentálním postižením, děti cizinců, jedinci s poruchami autistického spektra, s diagnózou vysokého nadání, s poruchami učení nebo pozornosti apod. Vztah tohoto systému vzdělávání ke klíčovým kompetencím je velice transparentní a jasný, silné je hlavně jeho celkové ovlivnění žáků formou této výuky a nejen jejím obsahem. ER -
TANNENBERGEROVÁ, Monika. Inkluzivní vzdělávání - rozvoj klíčových kompetencí žáka formou výuky a nejen jejím obsahem (Inclusive Education – Development of Key Competencies of Pupil by the Form of Teaching and Not Only by Its Content). In \textit{Šimoník, O. (ed.). Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků}. 2010. ISBN~978-80-210-5368-7.
|