SUQUET, Petra. Analýza jazykového obsahu učebnic pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v porovnání s Niveau A1 pour le francais (Language content analysis of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context and the level A1 for French). In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita., 2010, p. 43-54, 11 pp. ISBN 978-80-210-5377-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza jazykového obsahu učebnic pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v porovnání s Niveau A1 pour le francais
Name (in English) Language content analysis of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context and the level A1 for French
Authors SUQUET, Petra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition První vydání. Brno, Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. p. 43-54, 11 pp. 2010.
Publisher Masarykova univerzita.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/10:00046311
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5377-9
Keywords (in Czech) jazykový obsah učebnic; výuka francouzštiny; úroveň A1 Společného evropského referenčního rámce
Keywords in English The Language Content of Textbooks ; French as a Foreign Language ; Level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages
Changed by Changed by: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D., učo 11336. Changed: 6/1/2013 18:55.
Abstract
Nástin metodologického pozadí naší výzkumné analýzy zaměřené na jazykový obsah učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, tedy na obsah učebnic teoreticky odpovídajících úrovni A1 obecně definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.
Abstract (in English)
Description of the methodological background of our research analysis focused on the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lover secondary school. In other words, the research deals with the content of textbooks theoretically corresponding to the level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages.
PrintDisplayed: 11/5/2024 20:32