BARTOŇOVÁ, Miroslava. Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení (Inclusion in Primary School Pupil with Special Educational Needs). 2010.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení
Name in Czech Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení
Name (in English) Inclusion in Primary School Pupil with Special Educational Needs
Authors BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 2010.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/10:00046352
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) integrace inklze edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami základní škola
Keywords in English integration inclusation education pupils with special educational needs primary school
Tags International impact
Changed by Changed by: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Changed: 26/4/2011 14:15.
Abstract
Workshop prezentuje specifické poruchy učení a intervenční postupy uplatňované ve speciálním vzdělávání, realizovaný rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Abstract (in English)
The wokshop describes of specific learning difficulties and interventional procedures applyed in special education,carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 30/7/2024 22:19