TAUŠOVÁ, Kristýna. Návrh katalogu kritérií pro posuzování učebnic z hlediska podpory strategií učení. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 29-42. ISBN 978-80-210-5377-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{916726, author = {Taušová, Kristýna}, address = {Brno}, booktitle = {Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu.}, edition = {První vydání}, keywords = {language skills learning strategies textbooks learning task criteria catalogue}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5377-9}, pages = {29-42}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Návrh katalogu kritérií pro posuzování učebnic z hlediska podpory strategií učení}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 916726 AU - Taušová, Kristýna PY - 2010 TI - Návrh katalogu kritérií pro posuzování učebnic z hlediska podpory strategií učení VL - edice neuvedena PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053779 KW - language skills learning strategies textbooks learning task criteria catalogue N2 - Strategie učení jsou chápány jako uvědomělá činnost. Se strategiemi učení by měl být žák seznamován ve všech předmětech tak, aby byl schopen je prakticky a úspěšně využívat při vlastním učení. Současné učebnice cizích jazyků se snaží reagovat na trendy v aktuální kurikulární politice, ovšem řada z nich byla vydána dříve než RVP ZV. Proto se nabízí otázka, zda i v učebnicích německého jazyka najdeme prvky podpory rozvoje strategií učení u žáků. Pro objasnění nastíněné problematiky upravujeme výzkumný nástroj v podobě katalogu kritérií pro hodnocení učebnic nj z hlediska podpory strategií učení. ER -
TAUŠOVÁ, Kristýna. Návrh katalogu kritérií pro posuzování učebnic z hlediska podpory strategií učení. In \textit{Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu.}. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s.~29-42. ISBN~978-80-210-5377-9.
|