DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ. Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech ZŠ v Brně. In Primárna edukácia včera, dnes a zajtra. 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech ZŠ v Brně |
Název anglicky | Drama education in school curriculum of primary school in Brno. |
Autoři | DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ. |
Vydání | Primárna edukácia včera, dnes a zajtra, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Dramatická výchova, 1. stupeň ZŠ, ŠVP, výzkum, metoda práce, samostatný předmět |
Klíčová slova anglicky | Drama, primary school, school curriculum, research, methods of work, a separate subject |
Změnil | Změnil: Mgr. Tomáš Mohapl Doležal, učo 35515. Změněno: 6. 1. 2011 11:54. |
Anotace |
---|
V příspěvku se zabýváme využitím DV na ZŠ, především na 1. st. ZŠ, na němž může být DV ve formě samostatného předmětu nebo jako metoda práce, která propojuje jednotlivé předměty a dává do souvislostí poznatky z těchto předmětů. Představíme výzkum, který proběhl na brněnských ZŠ a jeho cílem bylo zjistit, v jaké formě je DV na dané škole využívána, jak je DV zařazena v ŠVP a jakou formu DV učitelé upřednostňují. |
Anotace anglicky |
---|
We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and its aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer. We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and its aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer. |