ZOUNEK, Jiří. Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů). In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové. s. 285-290. ISBN 978-80-7435-067-2. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů)
Název anglicky Tertiary education in the era of social networking (through students` eyes)
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hradec Králové, Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010, od s. 285-290, 6 s. 2010.
Nakladatel Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/10:00046382
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7435-067-2
Klíčová slova česky terciární vzdělávání; výzkum; e-learning; web 2.0; studenti; studium; ICT; sociální sítě
Klíčová slova anglicky terciary education; research;e-learning; web 2.0; student; study; ICT; social network
Štítky e-learning, learning environment, Masaryk University, research in education, RIV-OK
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 6. 1. 2011 14:22.
Anotace
Příspěvek je výstupem výzkumného projektu, který si klade za cíl poznat proces učení současné generace studentů na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (MU), přičemž se zaměřuje na využívání různých prostředků ICT při studiu. Autor se soustředí na výhody i nevýhody využívání různých technologií při studiu. Dále se věnuje sociálním sítím a virtuálním komunitám. Ukáže na konkrétním případě tzv. digitálního studenta, který je příkladem toho, jak si studenti přizpůsobují nástroje ICT a elektronické materiály svým potřebám či učebním stylům a vytvářejí si tak svoje vlastní digitální učební prostředí.
Anotace anglicky
The paper is an output from a research project whose objective is to understand the process of learning among the current generation of students in the Faculty of Arts, MU, focusing on the use of ICT tools. The research has been undertaken in Masaryk University, with support from the Grant Foundation of the Dean of Faculty of Arts. It also focuses on which specific ICT tools and learning sources students use in their study, which of them they prefer and why. Rather than limiting itself to the use of university online systems, the research will strive to uncover the role played by web 2.0 services.
VytisknoutZobrazeno: 30. 3. 2024 02:39