Principy biofilní orientace přípravného učitelského vzdělávání
HORKÁ, Hana. Principy biofilní orientace přípravného učitelského vzdělávání. In Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Principy biofilní orientace přípravného učitelského vzdělávání |
Název anglicky | Biophiled Orientation of Teachers’ Undergraduate Teacher Training |
Autoři | HORKÁ, Hana. |
Vydání | Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Environmentální výchova, příroda, kultura, biofilní orientace vzdělávání přípravné vzdělávání učitelů; profesionální kompetence |
Klíčová slova anglicky | Environmental education; nature; culture; biophiled orientation of education; teachers’ undergraduate teacher training; professional competences |
Změnil | Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 7. 1. 2011 13:10. |
Anotace |
---|
Autorka prezentovala možnosti výchovy k hodnotám pod zorným úhlem utváření vztahu k přírodě. V centru pozornosti jsou otázky vzdělávacího obsahu, spjaté s odhalováním příčin selhávání vztahu člověk - životní prostředí a cestami jeho proměny. Předkládala problémové okruhy primárního vzdělávání, které korespondují s principy biofilní orientace vzdělávání. |
Anotace anglicky |
---|
The author presents to the possibility of the value education in view of building relationship of pupils to nature. At the centre of attention are questions related to educational content connected with the revelation of the cause of the failure of the relationship between humans and the environment and the possibilities for its change. She suggests the key topics of primary education which correspond to the principles of environmental ethics. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1022/2009, interní kód MU | Název: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK) |
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 01:35