JONÁŠOVÁ, Daniela. Využití psychomotoriky v praxi. In Odborný seminář pro vzdělávání pedagogů v praxi. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití psychomotoriky v praxi
Název česky Využití psychomotoriky v praxi
Název anglicky Utilization of Psychomotricity in practice
Autoři JONÁŠOVÁ, Daniela.
Vydání Odborný seminář pro vzdělávání pedagogů v praxi, 2010.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Tělesná výchova; hravě II.
Klíčová slova anglicky Physical Education; Playfully II.
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Jonášová, učo 20875. Změněno: 27. 2. 2015 17:00.
Anotace
Tělesná výchova; hravě II. Pokračování semináře je rozšířenou verzí. Seminář je zaměřen na veškeré složky prostupující strukturu hodiny tělesné výchovy na první i druhém stupni ZŠ, včetně modifikace pro MŠ. Vše je uchopeno poutavou formou s důrazem na motivaci a hravost. K působení na pozitivní emoce organismu využívá gymnastika hudbu a některé další dramatické prvky či prvky psychomotoriky (Blahutková 2003). Zároveň intenzivně užívá i složku relaxační.
Anotace česky
Tělesná výchova; hravě II. Pokračování semináře je rozšířenou verzí. Seminář je zaměřen na veškeré složky prostupující strukturu hodiny tělesné výchovy na první i druhém stupni ZŠ, včetně modifikace pro MŠ. Vše je uchopeno poutavou formou s důrazem na motivaci a hravost. K působení na pozitivní emoce organismu využívá gymnastika hudbu a některé další dramatické prvky či prvky psychomotoriky (Blahutková 2003). Zároveň intenzivně užívá i složku relaxační.
Anotace anglicky
Physical Education; Playfully II. Continuation of the workshop is an expanded version. The seminar is aimed at all components the structure of physical education lessons at first and second grade of primary school, including the modification of kindergarten. All comprehensive approach is an attractive way, with an emphasis on motivation and playfulness. The effect of positive emotions, the body uses gymnastics, music, and some other dramatic elements and components of psychomotoricity (Blahutková 2003). Intensively used as ingredients of relaxation.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:52