NĚMEC, Jiří, Lenka GULOVÁ a Ema ŠTĚPAŘOVÁ. Rodina a romská žena jako kontext porozumění. In Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření. Brno: MUNI PRESS, 2010, s. 23-42. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN 978-80-210-5148-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rodina a romská žena jako kontext porozumění
Název anglicky Family and Romany Wife as a Context for Understanding
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka GULOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Ema ŠTĚPAŘOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření, od s. 23-42, 20 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2010.
Nakladatel MUNI PRESS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046487
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5148-5
Klíčová slova česky romská žena; hodnoty; kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky Romany wife; values; qualitative research
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 11. 2. 2011 10:36.
Anotace
Kapitola na základě kvalitativního výzkum (narativních rozhovorů) představuje pojetí vzdělání a tradic z pohledu romských žen. Vytváří kontext porozumění dalším kapitolám.
Anotace anglicky
The chapter introduces (based on qualitative research and narrative interview) the framework for education and tradition from the point of view or Romany wives. It serves as the background for understanding the other chapters.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 16:12