GULOVÁ, Lenka. Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků (Assistant teacher, guided discussion and reflex assistants and researchers). In Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, p. 95-99, 4 pp. ISBN 978-80-210-5148-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků
Name in Czech Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků
Name (in English) Assistant teacher, guided discussion and reflex assistants and researchers
Authors GULOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Brno, Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření, p. 95-99, 4 pp. 2010.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/10:00046508
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5148-5
Keywords (in Czech) Asistent pedagoga segregace analýza škola sociokulturní prostředí výzkum
Keywords in English Teacher's Assistant school segregation analysis of socio-cultural environment research
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Changed: 8/4/2011 13:51.
Abstract
Analýza odborného semináře přinesla nové pohledy na situaci asistentů pedagoga v prostředí školy. Asistenti se potýkají s řadou profesních problémů, které poodhalují výzkumná šetření zaměřená na tuto problematiku.
Abstract (in English)
Analysis seminar provided new insights into the situation of teaching assistants in the school environment. The assistants are faced with a number of professional problems that reveal the researches focused on this issue.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 2/7/2024 00:34