STADLEROVÁ, Hana, Pavla NOVOTNÁ, Kateřina PLESNÍKOVÁ and Marta SVOBODOVÁ. ZOP Zkušenost, odbornost, praxe v psychodidaktické přípravě učitele výtvarné výchovy v primárním vzdělávání (Experience, skill, practice in psycho-didactic training of teacher of art education in primary education). první. Brno: MU Brno, 2010, 250 pp. ISBN 978-80-210-5399-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{917767, author = {Stadlerová, Hana and Novotná, Pavla and Plesníková, Kateřina and Svobodová, Marta}, address = {Brno}, edition = {první}, keywords = {education; teacher; pupil/student; psycho-didactic skills; art education; child personality; art expression of a child; professional training; students conception of lessons; intervention}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5399-1}, publisher = {MU Brno}, title = {ZOP Zkušenost, odbornost, praxe v psychodidaktické přípravě učitele výtvarné výchovy v primárním vzdělávání}, year = {2010} }
TY - BOOK ID - 917767 AU - Stadlerová, Hana - Novotná, Pavla - Plesníková, Kateřina - Svobodová, Marta PY - 2010 TI - ZOP Zkušenost, odbornost, praxe v psychodidaktické přípravě učitele výtvarné výchovy v primárním vzdělávání VL - neuveden PB - MU Brno CY - Brno SN - 9788021053991 KW - education KW - teacher KW - pupil/student KW - psycho-didactic skills KW - art education KW - child personality KW - art expression of a child KW - professional training KW - students conception of lessons KW - intervention N2 - Monografie se zabývá problematikou profesní přípravy učitelů primárního vzdělávání. Je zaměřena na možnosti rozvoje psychodidaktických dovedností učitele, a to prostřednictvím výtvarných disciplín. Práce vymezuje teoretická východiska pro utváření kompetencí učitele výtvarné výchovy primárního vzdělávání. Konkretizuje obsah jednotlivých výtvarných disciplín, které poskytují nejen oborové vědomosti a dovednosti, ale možnosti utváření psychodidaktické kompetence učitele. Výzkum sleduje intervenující vliv zkušeností a profesní přípravy na utváření psychodidaktických dovedností studentů. Zvláštní pozornost je věnována studentovu pojetí výuky výtvarné výchovy, se kterým se setkal před i v průběhu profesní přípravy. Výsledky výzkumu směřují ke zkvalitnění profesní přípravy učitele výtvarné výchovy primárního vzdělávání. Publikace uvádí příklady konkrétních intervencí. ER -
STADLEROVÁ, Hana, Pavla NOVOTNÁ, Kateřina PLESNÍKOVÁ and Marta SVOBODOVÁ. \textit{ZOP Zkušenost, odbornost, praxe v psychodidaktické přípravě učitele výtvarné výchovy v primárním vzdělávání (Experience, skill, practice in psycho-didactic training of teacher of art education in primary education)}. první. Brno: MU Brno, 2010, 250 pp. ISBN~978-80-210-5399-1.
|