Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{917842, author = {Jedličková, Helena}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.}, keywords = {Activated by the methods of education; alternative forms of teaching practice; constructivist approach in teaching; science teacher education; Action Research.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7394-210-6}, pages = {72-80}, publisher = {JčU České Budějovice, Ped.Fak.}, title = {Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 917842 AU - Jedličková, Helena PY - 2010 TI - Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně PB - JčU České Budějovice, Ped.Fak. CY - České Budějovice SN - 9788073942106 KW - Activated by the methods of education KW - alternative forms of teaching practice KW - constructivist approach in teaching KW - science teacher education KW - Action Research. N2 - Prezentace práce se zamýšlí nad významem vzdělávání učitelů biologie s využitím zkušenostního učení a výpočetní techniky na pracovišti Kejbaly Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Pomocí akčního výzkumu zjišťujeme, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Základem je pedagogický konstruktivismus s využitím e-learningu v integrovaném přírodovědném vzdělávání. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu projektové výuky studentů. ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně. Online. In \textit{Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.}. České Budějovice: JčU České Budějovice, Ped.Fak., 2010, s.~72-80. ISBN~978-80-7394-210-6.
|