JEDLIČKOVÁ, Helena. Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně (Activating Methoda, Alternative Forms of Teaching Practice and Constructivist Approach in Preparing Students for Elementary School Biology Teacher in Workplace Kejbaly of the Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno). Online. In Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010. České Budějovice: JčU České Budějovice, Ped.Fak., 2010, p. 72-80. ISBN 978-80-7394-210-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{917842, author = {Jedličková, Helena}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.}, keywords = {Activated by the methods of education; alternative forms of teaching practice; constructivist approach in teaching; science teacher education; Action Research.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7394-210-6}, pages = {72-80}, publisher = {JčU České Budějovice, Ped.Fak.}, title = {Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 917842 AU - Jedličková, Helena PY - 2010 TI - Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně PB - JčU České Budějovice, Ped.Fak. CY - České Budějovice SN - 9788073942106 KW - Activated by the methods of education KW - alternative forms of teaching practice KW - constructivist approach in teaching KW - science teacher education KW - Action Research. N2 - Prezentace práce se zamýšlí nad významem vzdělávání učitelů biologie s využitím zkušenostního učení a výpočetní techniky na pracovišti Kejbaly Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Pomocí akčního výzkumu zjišťujeme, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Základem je pedagogický konstruktivismus s využitím e-learningu v integrovaném přírodovědném vzdělávání. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu projektové výuky studentů. ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně (Activating Methoda, Alternative Forms of Teaching Practice and Constructivist Approach in Preparing Students for Elementary School Biology Teacher in Workplace Kejbaly of the Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno). Online. In \textit{Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.}. České Budějovice: JčU České Budějovice, Ped.Fak., 2010, p.~72-80. ISBN~978-80-7394-210-6.
|